EN DE

OCHRONA OBIEKTÓW KOPALNI SOLI BOCHNIA SP. Z O. O.

12/2019 - Usługa ochrony obiektów Kopalni Soli Bochnia sp. z o. o.

Data zamieszczenia ogłoszenia: 25.11.2019 r.

Termin skladania ofert: 03.12.2019 r.

Opis przetargu: szczegóły w załącznikach

Załączniki:

OGŁOSZENIE

SIWZ

ZAŁĄCZNIK NR 1 DO SIWZ

ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ

ZAŁĄCZNIK NR 3 DO SIWZ

ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SIWZ

ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SIWZ

ZAŁĄCZNIK NR 6 DO SIWZ

ZAŁĄCZNIK NR 7 DO SIWZ


WYJAŚNIENIE ORAZ ZMIANA TREŚCI SIWZ !!!

 

Na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 1843), Kopalnia Soli Bochnia sp. z o.o. przedstawia wyjaśnienie treści SIWZ.

Do Zamawiającego wpłynęły zapytania dot. w/w zamówienia, które zostały przedstawione poniżej wraz z odpowiedzią udzieloną przez Zamawiającego:

Pytanie 1:

czy wskazany wymóg zatrudnienia osób na umowę o pracę oznacza, że każda roboczogodzina pracy osób wykonujących czynności ochronne musi być wypracowana w ramach umowy o pracę ?

Odpowiedź Zamawiającego:

Tak - zgodnie z Rozdziałem III pkt 17 SIWZ.

Pytanie 2:

czy zamawiający dopuszcza aby jakiekolwiek roboczogodziny były rozliczane z pracownikiem na podstawie umowy cywilnoprawnej ?

Odpowiedź Zamawiającego:

Nie - zgodnie z Rozdziałem III pkt 17 SIWZ.

Pytanie 3:

ze względu na wymóg skierowania do wykonania usługi kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, czy zamawiający dopuszcza realizację usługi przez osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności – zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721, z późn. zm.)?

Odpowiedź Zamawiającego:

Zamawiający zgodnie z Rozdziałem III pkt 3 SIWZ wymaga: „Zadania ochronne Wykonawca sprawować będzie poprzez osoby fizyczne wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, prowadzoną zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2018 poz. 2142)…”.

Zamawiający wskazuje dodatkowo, iż art. 26 ust. 3 pkt 7) ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia stanowi, iż na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej wpisuje się osobę, która: posiada zdolność fizyczną i psychiczną do wykonywania zadań, stwierdzoną orzeczeniami lekarskim i psychologicznym, których ważność nie upłynęła.

 

Ponadto działając w trybie art. 38 ust. 4 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Kopalnia Soli Bochnia sp. z o.o. informuje o dokonaniu następujących zmian w treści SIWZ:

Istniejący zapis:

Rozdział VIII pkt 1.

„W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem postanowień ustawy oraz części VII i XI niniejszej specyfikacji. Wykonawcy mogą przekazywać Zamawiającemu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje na nr faksu (14) 612 47 18 lub adres poczty elektronicznej: sekretariat@kopalnia.pl

Zastępuje się następującym:

„W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem postanowień ustawy oraz części VII i XI niniejszej specyfikacji. Wykonawcy mogą przekazywać Zamawiającemu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje na nr faksu (14) 612 47 18 lub adres poczty elektronicznej: sekretariat@kopalnia-bochnia.pl.”

Odpowiedzi na pytania oraz zmiany ukazały się w dniu 27.11.2019 r. na stronie internetowej Zamawiającego.


WYJAŚNIENIE ORAZ ZMIANA TREŚCI SIWZ !!!

Na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 1843), Kopalnia Soli Bochnia sp. z o.o. przedstawia wyjaśnienie treści SIWZ.

Do Zamawiającego wpłynęły zapytania dot. w/w zamówienia, które zostały przedstawione poniżej wraz z odpowiedzią udzieloną przez Zamawiającego:

Pytanie 1:

Wnoszę o wprowadzenie do Umowy zapisu: ,,Zmiana wynagrodzenia (stosownie do treści art.142 ust.5 ustawy Pzp) będzie obowiązywała od dnia wejścia w życie zmian przepisów będących podstawą do zmiany wysokości wynagrodzenia’’.

Odpowiedź Zamawiającego:

Stosowny zapis w tym zakresie, będzie umieszczony w umowie.

Pytanie 2:

Wnoszę o wprowadzenie do Umowy, zapisu: ,,Wykonawca ma prawo rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym w przypadku zalegania Zamawiającego z zapłatą umówionego wynagrodzenia’’.

Odpowiedź Zamawiającego:

Zamawiający nie wyraża zgody na umieszczenie w umowie przedmiotowego zapisu.

Pytanie 3:

Wnoszę o zawarcie w umowie klauzuli, która umożliwi obu stronom rozwiązanie umowy za wypowiedzeniem tj.: ,,każda ze stron ma prawo wypowiedzieć umowę z zachowaniem 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia’’. Zaznaczam, iż sytuacja Zamawiającego przy kształtowaniu treści umowy jest silniejsza, dlatego powinien on brać pod uwagę nie tylko swoje interesy, ale także interesy wykonawcy i starać się ułożyć stosunek prawny tak, aby te interesy były zrównoważone. Prawo jednostronnego wypowiedzenia umowy przysługujące obu stronom z okresem wypowiedzenia umożliwiającym drugiej stronie dostosowanie się do sytuacji, jest w opinii Wykonawcy celowe.

Odpowiedź Zamawiającego:

Stosowny zapis w tym zakresie będzie umieszczony w umowie.

Pytanie 4:

Czy Zamawiający wyraża zgodę na zawarcie umowy dot. wzajemnego powierzenia przetwarzania danych osobowych. Umowa chroni interesy zarówno Zamawiającego jaki i Wykonawcy, w związku z obowiązującymi przepisami RODO. Wzór w załączeniu. 

Odpowiedź Zamawiającego:

Tak, ale według wzoru Zamawiającego.

Pytanie 5:

Czy Zamawiający dopuszcza do realizacji usługi osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności?

Odpowiedź Zamawiającego:

Zamawiający zgodnie z Rozdziałem III pkt 3 SIWZ wymaga: „Zadania ochronne Wykonawca sprawować będzie poprzez osoby fizyczne wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, prowadzoną zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2018 poz. 2142)…”.

Zamawiający wskazuje dodatkowo, iż art. 26 ust. 3 pkt 7) ustawy z dnia 22.08.1997 r.
o ochronie osób i mienia stanowi, iż na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej wpisuje się osobę, która: posiada zdolność fizyczną i psychiczną do wykonywania zadań, stwierdzoną orzeczeniami lekarskim i psychologicznym, których ważność nie upłynęła.

Pytanie 6:

Czy w przypadku zadeklarowania przez pracownika ochrony pracy powyżej pełnego etatu, Zamawiający oprócz wymogu umowy o pracę w pełnym wymiarze godzin, pozostawia w gestii Wykonawcy formę zatrudnienia w dodatkowym wymiarze roboczogodzin dla tego samego pracownika?

Odpowiedź Zamawiającego:

Zamawiający wymaga zatrudnienia pracowników ochrony - zgodnie z Rozdziałem III pkt 17 SIWZ.

Pytanie 7:

Jeśli Zamawiający dopuści możliwość zatrudnienia powyżej pełnego etatu pracowników pracujących na podstawie umowy cywilnoprawnej czy przewiduje waloryzację minimalnej stawki godzinowej?

Odpowiedź Zamawiającego:

Zamawiający wymaga zatrudnienia pracowników ochrony - zgodnie z Rozdziałem III pkt 17 SIWZ.

Pytanie 8:

Czy usługi odśnieżania ma wykonywać inna osoba niż sprawująca usługę ochrony obiekt?

Odpowiedź Zamawiającego:

Wykonywanie usługi odśnieżania Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy.

 

Ponadto działając w trybie art. 38 ust. 4 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Kopalnia Soli Bochnia sp. z o.o. informuje o dokonaniu następujących zmian w treści SIWZ:

Wprowadza się zmiany w Rozdziale XII pkt 2 oraz w Rozdziale XIII pkt 1 SIWZ.

Rozdział XII pkt 2 SIWZ

 o brzmieniu:

"Termin składania ofert upływa w dniu 03.12.2019 r. o godz. 09.00, przy czym wiążący jest dzień i godzina wpływu oferty do Sekretariatu Zamawiającego."

otrzymuje brzmienie:

Termin składania ofert upływa w dniu 05.12.2019 r. o godz. 09.00, przy czym wiążący jest dzień i godzina wpływu oferty do Sekretariatu Zamawiającego.

Rozdział XIII pkt 1 SIWZ

 o brzmieniu:

„Jawne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego tj. ul. Campi 15, 32-700 Bochnia (sala konferencyjna) w dniu 03.12.2019 r. o godz. 09:30.”

 otrzymuje brzmienie:

Jawne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego tj. ul. Campi 15, 32-700 Bochnia (sala konferencyjna) w dniu 05.12.2019 r. o godz. 09:30.

Odpowiedzi na pytania oraz zmiany ukazały się w dniu 02.12.2019 r. na stronie internetowej Zamawiającego.


Informacja z sesji otwarcia ofert !!!

Informacja z sesji otwarcia>>>>>>>> 

Informacja ukazała się na stronie Zamawiającego w dniu 05.12.2019 r.


ROZSTRZYGNIĘCIE !!!

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty >>>>>>>>>

Iinformacja ukazała się na stronie Zamawiającego w dniu 16.12.2019 r.

Twoja przeglądarka jest przestarzała!

Zaktualizuj swoją przeglądarkę aby móc przeglądać współczesne strony internetowe prawidłowo. Zaktualizuj teraz!

Zamknij