IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5000 PLN
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku
wadium wnoszonego
w formie pieniężnej, oznacza to, że środki muszą zostać zaksięgowane na
koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w:
a. pieniądzu;
b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym;
c. gwarancjach bankowych;
d. gwarancjach ubezpieczeniowych;
e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b
ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. 2016 poz. 359).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
71 1240 5208 1111 0000 5478 3162
5. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń powinno zawierać w swej
treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się
on nieodwołalnie do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze
żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna
z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy a okres jego
ważności nie może być krótszy niż okres związania ofertą.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Jakość wykonania | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy polegającej na
ograniczeniu zakresu przedmiotu Umowy i odpowiednim zmniejszeniu ceny, w
przypadku wystąpienia okoliczności niezależnej od Stron powodującej
brak możliwości lub niecelowość wykonania przedmiotu Umowy w pełnym
zakresie przewidzianym w Umowie.
2. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w stosunku do
jej treści w zakresie terminu wykonania Umowy polegającej na:
a. wydłużeniu terminów wykonania Umowy w przypadku wystąpienia
okoliczności niezależnej od Stron powodującej niemożność jego
dotrzymania, w szczególności przedłużenia się prac budowlanych
wykonywanych w oparciu o przedmiot Umowy w tym również spowodowanych
przedłużającymi się procedurami administracyjnymi;
b. wydłużeniu terminów wykonania Umowy w przypadku jakichkolwiek
opóźnień w wykonaniu Umowy z powodu wystąpienia okoliczności leżących po
stronie Zamawiającego.
3. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień
publicznych - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w
stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku wystąpienia zmiany
przepisów prawa dotyczących Przedmiotu Umowy lub warunków jego
wykonania, w zakresie niezbędnym do dostosowania postanowień Umowy do
nowego stanu prawnego.
4. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień
publicznych - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w
stosunku do treści umowy w przypadku wystąpienia zmiany przepisów prawa
dotyczących zmiany podatku VAT.
5. W przypadku zaistnienia opisanych powyżej okoliczności
uzasadniających zmianę Strona chcąca dokonać zmiany złoży drugiej
Stronie pisemny wniosek. Następnie Wykonawca przekaże w terminie 3 dni
od złożenia takiego wniosku pisemną informację zawierającą szczegółową
kalkulację wpływu wnioskowanej zmiany na koszty realizacji zamówienia
przez Wykonawcę, w szczególności wskazując wysokość odpowiednich kosztów
w odniesieniu do poszczególnych pracowników realizujących Umowę, zakres
ich zaangażowania w realizację Umowy oraz wpływ odpowiednich czynników
na zmianę kosztów. Zamawiający może odmówić zgody na zmianę w przypadku
gdy wyjaśnienia nie będą w wystarczający sposób uzasadniać jej
dokonania. Waloryzacja może dotyczyć wyłącznie kosztów realizacji
zamówienia w okresie po wejściu w życie odpowiednich zmian, a w
przypadku stawki podatku VAT – wyłącznie faktur wystawianych po wejściu w
życie tych zmian.
6. Zmiana osób wskazanych do realizacji przedmiotu Umowy jest możliwa,
jeżeli nowe /dodatkowe osoby posiadają kwalifikacje nie niższe od tych,
które posiadają osoby wskazane do realizacji zamówienia. Zmianę w umowie
może zainicjować Zamawiający jak i Wykonawca. Wykonawca inicjuje zmianę
Umowy poprzez złożenie wniosku zawierającego uzasadnienie zmiany na
realizację zamówienia, termin wprowadzenia zmiany, opis zmiany
(wskazanie kwalifikacji nowopowołanych do realizacji zamówienia osób).
Wniosek składany jest przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy,
podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego i jest podstawą do
przygotowania przez Zamawiającego aneksu do Umowy. Po stronie
Zamawiającego wniosek o zmianę może zgłosić osoba wskazana w umowie do
nadzoru nad jej realizacją. .
7. Zmiana postanowień Umowy wymaga formy pisemnej w formie aneksu pod
rygorem nieważności.
8. Strona występująca o zmianę postanowień Umowy zobowiązana jest do
udokumentowania zaistnienia okoliczności uzasadniających zmianę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-05-15, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe: